Holywood’un ünlü oyuncularından Tom Selleck, Coldwell Banker’ın yeni televizyon reklamlarının sesi oldu !..

    Coldwell Banker'ın yeni televizyon reklamı kampanyası, Holywood'un ünlü televizyon yıldızı Tom Selleck'in sesiyle renklendi.
    Coldwell Banker'ın ailesi için ayrı bir öneme sahip olduğunu belirten Tom Selleck; babam 38 yıldır Coldwell Banker'da yönetici olarak görev yapıyor, sonunda ben de aile işine girdim dedi.
    Coldwell Banker'ın yeni reklamı, ev sahibi olmanın en derin ve en kişisel anlamları üzerinde duruyor.

Coldwell Banker'ı tercih ettim çünkü;

Hatice KOYUNCU -Broker
Coldwell Banker Asist/Antalya


Dünya genelinde 100 yılı aşkın süredir profesyonel olarak sektöre hizmet vermesi, isminin profesyonellikle ve saygınlıkla bir arada anılması, sektöründe dünyanın en güvenilir isim desteği, en güçlü en modern gayrimenkul pazarlama sistemine sahipliği, işlem hacmi yüksek,teknolojik imkanları geniş,eğitime önem veren , yenilikçi bir anlayışla kendini güncelleyen bir marka oluşu ve özellikle de ticari mülkler ve lüks konutların pazarlanması ile ilgili elde ettiği uzmanlık,başarı,saygınlık.







Yeşim MORKAN- Gayrimenkul Danışmanı
Coldwell Banker Dikey/ Bahçeşehir-İSTANBUL


Türkiye'de genç, dünyada tecrübeli ve tanınmış bir profesyonel olduğu için tercihim Coldwell Banker.








Miraç BİNGÖL- Gayrimenkul Danışmanı
Coldwell Banker Star/ Bostancı-İSTANBUL



Ekibi sıcak ve samimi, işinde profesyonel ve kurumsal bir firma olduğu için Coldwell Banker’ lıyım.

Dünyanın en büyük restorasyon projesi başlıyor. Kapalıçarşı!..

Dünyanın en büyük restorasyon projesine adını yazdıran Kapalıçarşı için büyük bir maliyetten sözediliyor. 1461’de kurulan dünyanın en büyük AVM’si olma özelliğini taşıyan Kapalıçarşı’nın, hem Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesini Öngören Yasa Tasarısı’nın kabul edilmesi hem de son dönemde James Bond filminin çekimlerinde aldığı hasarların gündeme gelmesiyle, bu projenin de önü açıldı. İçerisinde 3600 dükkan, çarşı ile bağlantılı 38 han, 66 cadde ve sokağın yeraldığı Kapalıçarşı’nın maliyetinin 200 milyon lirayı aşacağı öngörülüyor.

İznik Çinisi dünyaya açılıyor!..

   Osmanlı mimarisinde önemli bir yer tutan İznik Çinisi, İznik Vakfı ile dünyaya açılıyor. 1993 yılında kurulan İznik Vakfı, Prof.Dr. Işıl Akbaygil başkanlığında 300 yıldır üretilmeyen İznik Çinilerine yeniden hayat vererek, onları eğitim ve öğretimle gelecek kuşaklara aktarmayı planlıyor. İznik ve çevresinin kültür ve sanat değerlerini tanıtmak amacıyla geleneksel Çini sanatını tüm dünyaya yaymayı istiyor.
   İznik Vakfı’nın imza attığı projeler arasında Four Seasons Boğaziçi Oteli hamamı, Ritz Carlton Oteli, Swiss Otel, Wagamama Restoran, Pizza Hut, İstanbul Menkul Kıymetler Borsası, Türk Deniz Kuvvetleri, Sütlüce Kongre Merkezi, Berlin Büyükelçiliği, Koç Üniversitesi, İstanbul Dubai Kardeş Şehirler Anıtı Zabeel Park/Dubai, Dostluk Anıtı Shibuya/ Tokyo, Japonya Türk Barış Anıtları Botanik Park Montreal/Kanada yer alıyor.

Bir evin değerini nasıl hesaplarsınız. Hiç düşündünüz mü?...



Bir pazar sabahının krep kokusunu alarak başlayın ve bunu çocukların içten gelen kahkaha sesleriyle çarpın…Dış dünyanın kavgalarını çıkarın, uyku saatinde okunan masalın gücünü ekleyin ve bir büyükannenin torununu öptüğü zamanların karekökünü alın. 
Bunların hepsini, yaklaşık 50.000 anı ve 100.000 tebessümle çarpın ve böylece bir evin değerine sahip olun.

"Coldwell Banker'ın yeni reklamı, bir evin gerçek değerini nasıl elde edeceğimizi işte böyle anlatıyor."

Gayrimenkul Sektöründe Modern Pazarlama


     Müşteri açısından bakıldığında gayrimenkul sektöründe iki temel müşteri vardır.  
Birincisi, mal sahibi olarak ifade edilen bireyler, ikincisi ise malı talep eden 
(gayrimenkulü kiralamak isteyen veya satın almak isteyen) bireylerdir.  
Geleneksel olarak yapılan pazarlama faaliyetlerinin çoğunda sektörde bulunan işletmeler birinci müşterilere daha çok yönelmişlerdir. Çünkü, geleneksel satış ve pazarlama felsefelerine göre şayet portföyleri daha güçlü olursa ikinci müşteri olarak ifade edilen müşterilerin onları daha çok talep edeceğini düşünmüşlerdir. Bir başka deyişle, geleneksel gayrimenkul işletmeleri daha çok portföy odaklı faaliyet göstermiş ve gayrimenkul portföyleri ne kadar güçlü olursa müşterilerin onları daha çok talep edeceğini düşünmüşlerdir. Oysa ki bu aşamada pazarlamanın temel fonksiyonu gözardı edilmiştir. Pazarlamada talep yaratmak ve bu talebin satın alma faaliyeti ile desteklenmesi gerekmektedir.  Bundan da öteye tüketicilerin bilmedikleri bir ürün veya hizmet hakkında talepleri olamaz. Söz konusu işletmelerin gayrimenkulleri çok iyi olabilir, fakat işletmeler o gayrimenkulleri tanıtmadıkları sürece müşterilerin haberdar olması imkansızdır. Bu yüzden iletişim gereklidir, bunun için ilk aşamada biçimlendirilmiş bir iletişim gereklidir.  Reklamın iletişim amacı bilindiği gibi tarafsız bir iletişim değil, tam tersine üretici tarafından bilinçli olarak  yönlendirilmiş, biçimlendirilmiş bir iletişimdir. Bu nedenle portföy odaklılık yanında bu portföyleri hedef kitlelere reklam yoluyla tanıtmak gerekmektedir.  

Rekabetin yoğun yaşandığı günümüzde aynı ürünü satan birçok işletmeyi düşünürsek pazarda tek olmak zordur, dolayısıyla müşteri odaklılık gerekmektedir. Başarılı işletmeler sadece satış odaklı olmamalı, hizmeti sunduktan sonra da müşteri memnuniyetine önem vermelidirler.

Doç. Dr. Özgür ÇENGEL

İstanbul Ticaret Üniversitesi
Öğretim Görevlisi